divendres, 29 de novembre del 2013

Instagram: My Summer and Autumn - Estiu i tardor al meu Instagram

Darrerament no he fet servir massa el meu instagram. M'encanta, però suposo que la manca de temps ha fet que el deixi una mica més de banda. Aquests nadals vindran farcits d'Instagram
;-o)

De moment us poso al dia...

**

Lately I have not used my Instagram as much as I used to. I love it, but I guess the lack of time made me to leave it apart. This Christmas will come stuffed with lots of Instagram
;-o)

By the moment, you get an update...

LA BISBAL D'EMPORDÀ





Concert Solidari a Puigcerdà





Autumn CornerEl racó de tardor


Heart Pillow Project - Una pila de Coixins del Cor


La Castanyada


3 comentaris:

  1. Molt maques les fotos! Gràcies per agregar-me a l'Instagram! :)

    ResponElimina
  2. M'encanten les fotos del teu Instangram! Tens bon ull fotogràfic :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies!! M'agrada la fotografia però no tinc gaire temps per fer sortides fotogràfiques...

      Elimina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...